Tartalomhoz

Szállítás és kézbesítés

Ajándék csomagolás

Örömmel becsomagoljuk rendelését!

Ehhez kedves niceshops ajándékdobozokat használunk. Kérésre üdvözlőkártyát is mellékelünk.

Költsége a kosárban a kiválasztáskor jelenik meg.

A különválasztott számla elküldése természetesen nem probléma. Ezt az opciót a rendelés lezárása előtt választhatja ki.


Mennyibe kerül a szállítás?

OrszágÁruérték (ÁFÁ-val)Szállítási költség (ÁFÁ-val)
Magyarország8.000 Ft-tólingyenes
0 Ft-tól1.200 Ft

Ha nincs más megbeszélve, akkor a terméket/ termékeket a AquaMedica raktárából az ügyfél által megadott szállítási címre szállítjuk.

Ha a AquaMedica önhibáján kívül nem kerül sor a kiszállításra, mert a szállító nem tartja be a szerződésben foglalt kötelezettségeit, akkor a vásárló elállhat a AquaMedica rendeléstől. Mi erről azonnal tájékoztatjuk a vásárlót.

Ha a kiszállítás a vásárló részére nem lehetséges, mert a vásárló a megjelölt szállítási cím alatt nem található, annak ellenére, hogy a vásárlóval közölték a szállítási határidőt, akkor a szállítási költségek a vásárlót terhelik.

OrszágÁruérték (ÁFÁ-val)Szállítási költség (ÁFÁ-val)
Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Írország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Málta, Németország, Olaszország, Portugália, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szlovákia, Szlovénia8.048 Ft-tólingyenes
0 Ft-tól1.285 Ft
Horvátország8.348 Ft-tólingyenes
0 Ft-tól1.258 Ft
Magyarország8.000 Ft-tólingyenes
0 Ft-tól1.200 Ft
Románia8.372 Ft-tólingyenes
0 Ft-tól1.388 Ft


Mennyibe kerül a szállítási költség az EU-ba és Svájcba?


Milyen hosszú időt vesz igénybe a kiszállítás?

Németországba a kiszállítás a DHL és a Deutsche Post szolgáltatásával történik. Azon termékek esetében, amelyek raktáron vannak és du. 13h- ig megrendelnek, még aznap feldolgozásra kerül a megrendelés. Általában Németországba két napot vesz igénybe a kiszállítás. A tőlünk – e-mailben - kapott nyomonkövetési szám (Trackingnummer) segítségével nyomon tudja követni a kiszállítás útját.

A rendelés várható szállítási dátuma mind a termékek mellett, mind a bevásárló kosárnál is megjelenik.

Ha szállítási problémái vannak, kérjük, írjon nekünk e-mailt vagy hívjon minket. Szívesen állunk rendelkezésére és segítünk.

E-Mail: magyar@aquamedica.com
Hotline: (Mo - Do: 9 - 16 Uhr, Fr: 9 - 14 Uhr)

Ausztriába a kiszállítás az osztrák posta szolgáltatásával történik. Azon termékek esetében, amelyek raktáron vannak és du. 13h- ig megrendelnek, még aznap feldolgozásra kerül a megrendelés. Általában Ausztriába 1 napot vesz igénybe a kiszállítás. A tőlünk – e-mailben - kapott nyomonkövetési szám (Trackingnummer) segítségével nyomon tudja követni a kiszállítás útját.

A rendelés várható szállítási dátuma mind a termékek mellett, mind a bevásárló kosárnál is megjelennek.

Ha szállítási problémái vannak, kérjük, írjon nekünk e-mailt vagy hívjon minket. Szívesen állunk rendelkezésére és segítünk.

E-Mail: magyar@aquamedica.com
Hotline:


Hol van a csomagom?

Ehhez használhatja a nyomkövetőt. Itt látható, hogy a csomagja az adott pillanatban hol található. Ritka esetekben sajnos a nyomkövetés nem lehetséges. Ha csomagja egy héten belül nem érkezik meg, legyen kedves jelezze azt az ügyfélközpont felé.


A csomag eltűnt. Mi a teendő?

Mi a teendő, ha a csomag több nap után még mindig nem érkezett meg Önhöz és a szomszédokhoz sem került? Ebben az esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi kinyomozzuk, hogy mi történt. Ezután tájékoztatjuk Önt az eredményről, illetve a szállítmányt újból elküldjük.


Ön nem tartózkodott otthon!

Ebben az esetben számos lehetőség van: egy másik kézbesítési kísérlet, vagy értesítést kap, hogy a csomag a legközelebbi postán került elhelyezésre. Nézze meg a nyomonkövetést, és meg fogja tudni, hogy ebben az esetben hol van a csomagja.

Használhatja az eltérő szállítási cím lehetőségét is. Ebben az esetben kérheti a csomagot pl. a munkahelyére is.


Az Európai Unión kívüli szállítás

Jelenleg csak Svájcba szállítunk .

Svájcba való szállítás esetén kiegészítő vámokkal, adókkal és díjakkal számolhat. További információt a vámokról például itt talál: http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds/cgi-bin/tarchap alatt?Lang = DE ,az import ÁFA, http://auskunft.ezt-online.de/ezto/Welcome.do , és kifejezetten Svájchoz http://xtares.admin.ch/tares/login/loginFormFiller.do 

A Svájcból való szállítás adómentes. Ez a sávjci ügyfelek számára árelőnyt jelent.


Milyen vámügyi szabályok érévnyesek a Svájcban élő magánügyfelekre?

Valamennyi szállítmány adó és áfa köteles. Ön, az ügyfél az importőr, ezért a költségek Önt kötelezik. A költségeket a Svájci Postánál kell megfizeni.

Az összes küldemény a Svájci Importadó (ÁFA) alá tartozik. Ez azonban csak akkor érvényes, ha az adó összege legalább 5, - SFR (a minimális határ).

A minimális küszöb átlépése esetén a szállítmány adóköteles, amelyet a Svájci Posta kezelési díjként számol fel. 18, - SFR az adózás összege 500, - SFR alatt, és 35, - SFR az adózás összege 500, - SFR felett.

A kezelési költség az áfára vonatkozik, amelyet a szabvány szerint csomagonként számítanak fel.

Adókulcsok Svájc:

Termékeinkre a normál adókulcs vonatkozik, amely az áru értékének jelenleg 8% -a.

Megrendelés nettó ára Adóösszeg Kezelési költség
40, - EUR 3,20 EUR ( 5, - SFR alatt)
nem kerül felszámításra
Díjmentes
60, - EUR 4,80 EUR (5, - SFR felett) 18 - SFR

Az étrend-kiegészítők élelmiszernek számítanak, ezért a csökkentett adókulcs 2,4%.

Nettó ár a megrendelés Adóösszeg Kezelési költség
120, - EUR 2,93 EUR (5 SFR alatt)
nem kerül felszámításra
Nem kerül felszámításra
200, - EUR 4,80 EUR (5 SFR felett) 18,00 SFR

* Ez az információ a legjobb tudásunk szerint lett összeállítva, de kérjük vegye figyelembe a jogszabályok megváltozásánal lehetőségét. Nem tudjuk garantálni az itt feltüntetett adatokat!


Csomagolás

Figyelünk a környezetünkre – Gondolkodjon velünk!

A csomagok töltőanyagai alapvetően 100% -ban biológiailag lebomló anyagok - alkalmasak a komposztálásra. Az üvegtermékeket mind emellett beburkoljuk, hogy megvédjük a csomagolást.

A dobozok anyaga tiszta karton és normál papírhulladékként kezelhető.  

Tipp: Megtalál mindent a Nice-Shops doboz külsején felsorolva!


Hűtve szállítás

A nyári hónapokban a hőre érzékeny termékek kiszállítása kizárólag hűtve szállítással történik. A hűtve szállítandóként deklarált termékek automatikusan hűtőcsomagolásban kerülnek kiszállításra, enélkül a termék kiszállítása nem lehetséges!
A termék egy izoterm csomagba kerül, amely extrudált polisztirolból készült, amely egy 5 mm vastag alumínium-alapanyaggal van bevonva.

Az automatikus hűtve szállítás plusz költsége 4,90 €, amely a szokásos szállítási költségekhez adódik.